DOOTI DONUTS z nominacją MIXX AWARDS!


Tegoroczna kampania nowego produktu Dooti Donuts otrzymała nominację do prestiżowej nagrody branży marketingowej – Mixx Awards – w kategorii Online Marketing with Influencer.

DOOTI DONUTS z nominacją MIXX AWARDS!

Do kampanii zaprosiliśmy czołowych polskich influencerów z grupy GenZie, którzy stworzyli autorski produkt z użyciem internetowego Kreatora Donutów, a następnie zachęcili swoich widzów do pójścia w ich ślady.
Dzięki tej współpracy widzowie i konsumenci mogli przeżyć unikatowy brand experience i wejść do świata marki Dooti Donuts, aby zaprojektować własne, unikatowe słodycze.

Więcej o całej aktywacji dowiecie się z poniższego video oraz artykułu:

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

VIDEO DOOTI DONUTS x GENZIE

CASE STUDY DOOTI DONUTS x GENZIE

Zobacz również

  • Orzech w pączku dla każdego!

    Orzech w pączku dla każdego!


  • Stokson obecny na najważniejszych wydarzeniach branży spożywczej

    Stokson obecny na najważniejszych wydarzeniach branży spożywczej


    Dubaj, Hamburg, Amsterdam czy Kolonia – to tylko kilka ze wszystkich miast, które odwiedziliśmy w 2023 r. w ramach naszej działalności handlowej i eksportowej.

  • DOOTI DONUTS z wyróżnieniem w MIXX AWARDS 2023

    DOOTI DONUTS z wyróżnieniem w MIXX AWARDS 2023


    Kampania marketingowa Donutów GenZie, zrealizowana przez markę Dooti Donuts, zdobyła wyróżnienie w prestiżowym konkursie branży marketingowej – IAB Mixx Awards 2023.