DOOTI DONUTS z wyróżnieniem w MIXX AWARDS 2023
Kampania marketingowa Donutów GenZie, zrealizowana przez markę Dooti Donuts, zdobyła wyróżnienie w prestiżowym konkursie branży marketingowej – IAB Mixx Awards 2023.
Akcja reklamowa Donutów GenZie została wyróżniona w kategorii „Online Marketing with Influencer”. W gronie nominowanych do tej nagrody znalazły się także akcje zrealizowane przez ING Bank Polski, Agorę oraz markę Dove (Unilever).
W nagrodzonej kampanii reklamowej wzięło udział ponad 70 twórców internetowych na 5 platformach społecznościowych. Główną osią działań był także interaktywny Kreator Donutów, który pozwolił naszym fanom stworzyć ponad 130 tys. autorskich projektów donutów.
Dziękujemy za ten projekt grupie GenZie, sieci Biedronka oraz naszym partnerom – AdHeads, GetHero i Trzask! Studio.
Więcej o całej aktywacji dowiecie się z poniższego video oraz artykułu:
⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓