DOOTI DONUTS z nominacją MIXX AWARDS!
Tegoroczna kampania nowego produktu Dooti Donuts otrzymała nominację do prestiżowej nagrody branży marketingowej – Mixx Awards – w kategorii Online Marketing with Influencer.
Do kampanii zaprosiliśmy czołowych polskich influencerów z grupy GenZie, którzy stworzyli autorski produkt z użyciem internetowego Kreatora Donutów, a następnie zachęcili swoich widzów do pójścia w ich ślady.
Dzięki tej współpracy widzowie i konsumenci mogli przeżyć unikatowy brand experience i wejść do świata marki Dooti Donuts, aby zaprojektować własne, unikatowe słodycze.
Więcej o całej aktywacji dowiecie się z poniższego video oraz artykułu:
⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓