DOOTI DONUTS z wyróżnieniem w MIXX AWARDS 2023


Kampania marketingowa Donutów GenZie, zrealizowana przez markę Dooti Donuts, zdobyła wyróżnienie w prestiżowym konkursie branży marketingowej – IAB Mixx Awards 2023.

DOOTI DONUTS z wyróżnieniem w MIXX AWARDS 2023

Akcja reklamowa Donutów GenZie została wyróżniona w kategorii „Online Marketing with Influencer”. W gronie nominowanych do tej nagrody znalazły się także akcje zrealizowane przez ING Bank Polski, Agorę oraz markę Dove (Unilever).

W nagrodzonej kampanii reklamowej wzięło udział ponad 70 twórców internetowych na 5 platformach społecznościowych. Główną osią działań był także interaktywny Kreator Donutów, który pozwolił naszym fanom stworzyć ponad 130 tys. autorskich projektów donutów.

Dziękujemy za ten projekt grupie GenZie, sieci Biedronka oraz naszym partnerom – AdHeads, GetHeroTrzask! Studio.

Więcej o całej aktywacji dowiecie się z poniższego video oraz artykułu:

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

VIDEO DOOTI DONUTS x GENZIE

CASE STUDY DOOTI DONUTS x GENZIE

Zobacz również

  • Orzech w pączku dla każdego!

    Orzech w pączku dla każdego!


  • Stokson obecny na najważniejszych wydarzeniach branży spożywczej

    Stokson obecny na najważniejszych wydarzeniach branży spożywczej


    Dubaj, Hamburg, Amsterdam czy Kolonia – to tylko kilka ze wszystkich miast, które odwiedziliśmy w 2023 r. w ramach naszej działalności handlowej i eksportowej.

  • DOOTI DONUTS z nominacją MIXX AWARDS!

    DOOTI DONUTS z nominacją MIXX AWARDS!


    Tegoroczna kampania nowego produktu Dooti Donuts otrzymała nominację do prestiżowej nagrody branży marketingowej – Mixx Awards – w kategorii Online Marketing with Influencer.